niedziela, 30 sierpnia 2015

Zakończona impreza .....

Międzynarodowych Dni Wina w Jaśle .Kilka początkowych zdjęć,Scena przygotowana i czeka na pierwszych gości
A my rękodzielniczki już gotowe ; Ala i jej prace ze sznurka/ Szefowa Stowarzyszenia Rękodzielnikow Jasielskich/
Agnieszka i jej piękne prace / koniecznie zajrzyjcie na jej bloga : http://agnieszkakuznecka.blogspot.com/
i moje stoisko z pergaminkami i haftem krzyżykowym
Pozdrawiam z upalnego Jasła i zapraszam na więcej zdjęć na stronę http://www.jaslo4u.pl/

5 komentarzy:

  1. Fajnie Tereniu , że macie taka imprezę, gdzie możecie pokazac swoje prace. Mam nadzieje , że udało się co nieco sprzedać., widze u Ciebie same perełki .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudności macie na stoisku. Udanej imprezy życzę. Ja mieszkam pod Pilznem, szkoda, że nie ma mnie w kraju, bo bym Was odwiedziła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie było!
    Pozdrawiam, zmęczona upałem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczy które macie na stoisku bardzo mnie zauroczyły :) Poprostu piękne :) Pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Że też u nas takich imprez malutko..

    OdpowiedzUsuń