niedziela, 2 kwietnia 2017

42---Kolejna Madonna.....

Miałam krótką przerwę  , ale prace powstaja  i tak nasza koleżanka zakupiła nam piękna bielutka kalke i grzech byłoby nie wypróbować , świetnie nadaje się do perforacji , troszeczke trudno na niej cieniować , nowy papier i nowy wzór
a teraz z innej beczki, mam kilka blogów , na które zaglądam, nawet gdy bardzo brakuje mi czasu, są tam piękne prace, starannie dobrane , eleganckie, a także inne techniki , ktore bardzo chciałabym kiedyś spróbować. Takim blogiem jest miedzy innymi http://pasjevioli.pl/  Tam zobaczyłam mydełka , moja ciekawość nie zna granic , zaglądałam, komentowałam i wreszcie utrafiłam na 5000 tysięczny komentarz , Wiola mnie nagrodziła taką paką
w której były i mydełka, bardzo, bardzo ci dziękuję Slę pozdrowienia z cieplutkiego podkarpacia

7 komentarzy:

  1. masz szczęście teresko !
    gratuluję wygranej

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje;) Jej mydełka są rewelacyjne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tereniu obrazek na nowej kalce śliczny. Gratuluje prezentu, to takie miłe dostać niespodziewaną paczuszke.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje wygranej! Praca jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna madonna!!!
    Gratuluję wygranej !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tereniu! te Twoje madonny bardzo mi się podobają!!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń