środa, 1 maja 2019

45---Wiosennie

Dziś w moim poście będzie bardzo wiosennie . Mało tego , ze słoneczko wyjrzało zza chmur, i aż chce się żyć ,  to jeszcze zrobiłam zawieszkę z malowanymi makami, które bardzo lubię. Dokleiłam tag, serduszko i dwie kokardy , a wszystkie te maleństwa drewniane jak i cała zawieszka , a i jeszcze dopięłam mały guziczek Całość w kolorze jasnego beżu, bo skończyła mi się biała farba , a tu weekend i sklepy zamknięte . Prace tę zgłaszam na wyzwanie w Towarzystwie Dobrej Zabawy https://tdz-wyzwaniowo.blogspot.com/2019/04/wyzwanie-37-kwiecista-wiosna.html

No i moja praca


6 komentarzy:

  1. Teresko, pięknie Ci te maki wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  2. i dobrze że biała się skończyła bo ma to swój urok:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A wiesz Tereniu, że u mnie w ogrodzie maki mają już pąki? Ślicznie wyszła ta zawieszka, jest pomysłowa i taka radosna.
    Udanej majówki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tereniu, maki wyszły cudne. Piękna praca!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca! Dziękuję za Twój udział w wyzwaniu TDZ :)

    OdpowiedzUsuń