poniedziałek, 9 września 2019

90 ----Madonna z gołąbkiem ....

Wczoraj przejazdem odwiedziłam Bobowa , to mała miejscowość w małopolskim , a słynie z koronki klockowej, teraz odbył się juz XX Festiwal Miedzynarodowy  , tej imprezie towarzyszy wiele innych atrakcji, ja tarfiłam na pokaz mody , odwiedziłam wiele stoisk z koronką klockowa ,/ na następnym wpisie pokaże kilka zdjęc/ zaraz po powrocie wydziergałam na pergaminie  Tę Maryję z gołąbkiem  /wzór otrzymałam od jednej z koronczarek/
Pozdrawiam  poniedziałkowo , i zyczę wiele siły na nadchodzący tydzień



4 komentarze:

  1. Prześliczna jest ta Madonna Tereniu, jestem zachwycona. Przesyłam serdeczne uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie Tereniu, Madonna z gołąbkiem wyglądają wspaniale. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna jest , wzorek rewelacja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń