środa, 5 lutego 2020

18---Dziewczynka z kotkiem....

Dziś pokażę deskę , na której umieściłąm drewniane serce . Deska to pozostałośc po mojej ostatniej ikonie , widać na niej ząb czasu, / a tych odpadowych deseczek trochę mi się zbiera/ pobejcowałam obustronnie. I sobie czekała, robiąc porządek w serwetkach, odłożyłam tę piękną dziewczynke z kotkiem, i umoeściłam na drewnianym serduszku / tadycyjną metodą decoupage/ . Serce owinęłam szarym sznurkiem . W końcu położyłam na desce i mi zapasowało , dorobiłam zawieszkę ze sznurka no i praca gotowa , zgłaszam ją na wyzwanie . https://szuflada-szuflada.blogspot.com/2020/01/otworz-szuflade-w-styczniu.html




i jeszcze banerek do zabawy




i na blogu http://tdz-wyzwaniowo.blogspot.com/2020/01/wyzwanie-46-serce-z-scrap-boys.html

Towarzystwo dobrej zabawy trwa tez wyzwanie serducho  i
też banerek tej zabawy




13 komentarzy:

  1. Śliczna zawieszka, taka bardzo przyjemna dla oka i mega ciekawa. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zawieszka jest cudowna, a jaka ta dziewczynka urocza

    OdpowiedzUsuń
  3. Super to wyszło! Gratuluję pomysłu i życzę powodzenia w wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia Teresko, praca cudna, a ta serwetka bardzo fajna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca. Witam w Otwórz Szuflade

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i bardzo klimatyczna praca, Teresko.

    OdpowiedzUsuń
  7. O, jaki fajny pomysł z tą deseczką! Wyszło znakomicie, oryginalnie i klimatycznie.
    Miłego weekendu Tereniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się Twoje praca, jest pomysłowa i wspaniale wykonana!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna dekoracja! Witam w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Do you realize there's a 12 word phrase you can speak to your partner... that will trigger intense emotions of love and instinctual attraction to you buried inside his chest?

    That's because hidden in these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's impulse to love, adore and protect you with his entire heart...

    =====> 12 Words That Fuel A Man's Love Impulse

    This impulse is so hardwired into a man's brain that it will drive him to work harder than before to to be the best lover he can be.

    Matter-of-fact, fueling this influential impulse is so essential to getting the best possible relationship with your man that the moment you send your man a "Secret Signal"...

    ...You will immediately find him expose his heart and soul for you in such a way he never expressed before and he will see you as the one and only woman in the world who has ever truly attracted him.

    OdpowiedzUsuń