piątek, 24 kwietnia 2020

46--- Abecadło z igły spadło --2

To zabawa hafciardka u Ani https://iwanna59.blogspot.com/2020/03/abecado-z-igy-spado-podsumowanie-1.html i u Oli projektantki tych wspaniałych haftów https://papierolki.blogspot.com/  Obie prowadzą tę zabawę . Pierwszy wzorek wyszyłam po wyznaczonym czasie , ale na drugi postanowiłam, że od ręki, wszystko zostawiam i wyszywam , chociaż sporo jeszcze czasu bo do 14 maja . Ponieważ miałam ramkę to też oprawiłam i mi się podoba , a Wam /



a tu jeszcze banerek do wyzwania,


i biegnę wstawić obrazek tam gdzie nalezy 

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładną ramkę dobrałaś do tego pięknego haftu, Teresko.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tereniu bomba!! Świetnie wygląda w tej kolorystyce i w tej rameczce . Brawo TY.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam już na blogach wiele wersji tego hasła.
    Twój obraz bardzo mi się podoba - świetnie dobrałaś kolory i ramkę.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny haft. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny haft i świetnie prezentuje się w tej oprawie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny hafcik. I czerwone serduszko!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszyty i oprawiony hafcik :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń