poniedziałek, 11 maja 2020

54--- Mój haftowany zegar

Designerskie zegary coraz częściej zachwycają formą i kształtem, nie sposób przejść obojętnie by nie przyjrzeć się im z bliska . Ja postawiłam na haft  i to taki z ptaszkiem i słonecznikiem, by wpasował się w klimat wiejski . Tarcza drewniana o średnicy 22 cm , z tyłu mechanizm na baterie i już się kręci . Całą tarczę owinęłam sznurkiem  jutowym by pozostał wykończony w takim klimacie . Kilka zdjęć




Pracę zgłaszam do http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2020/05/wyzwanie-w-maju.html , gdzie trwa wyzwanie majowe - spójrzcie jeszcze na banerek


12 komentarzy:

  1. Wspaniała praca!!!! Haftowanego zegara to jeszcze nie widziałam i bardzo mi się podoba Twój :). Nawet cyfry ma haftowane, wow! Dziękuję za udział w Wyzwaniu Szuflady :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Teresko, haftowany zegar jest po prostu rewelacyjny. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tereniu brawo !!! Uwielbiam haftowane zegary a ten ma cudny wzorek , brawo. Pomysł ze sznurkiem genialny !!!
    Powodzenia w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalny i nietuzinkowy zegar Tereniu, haft dobrałaś świetnie i pięknie go wykonałaś.
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała praca - uwielbiam zegary, sama ich sporo robię ale haftowany to dla mnie prawdziwy majstersztyk:-) Pozdrawiam milutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój zegar jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny zegar zrobiłaś!mnie też od dawna ciagnie do tego tematu, ale brakuje czasu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zegar. Niebanalny i elegancki. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny zegar. Idealny na ścianę wiejskiego pokoju. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady. 😘

    OdpowiedzUsuń