sobota, 1 sierpnia 2020

82--- Lawendowo

Dzisiaj dodaję lawendowy domek, który zrobiłam w formie wieszaczka, Moja przyjaciółka juz czeka kiedy dostanie ode mnie w prezencie.Dorobiłam również kartkę z lawendą , to są jej klimaty, jeśli sprawię jej przyjemność to ja i ona będziemy uradowane. W lipcu w Szufladzie http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2020/07/otworz-szuflade-w-lipcu.html pachnie lawendą Swoje prace więc posyłam na to wyzwanie 

 

i jeszcze banerek bardzo ładny i taki klimatyczny 

11 komentarzy:

  1. Kocham lawrnde, wieszak jest cudowny !

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny lawendowy domek, aż nie można się napatrzeć i faktycznie czuć naturę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne lawendowe prace, Teresko.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wieszczek lawendowy jest super!! Karteczka też :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tereniu piękny domek i jak lawendą zapachniało :). Fajny miałaś pomysł. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tą serwetkę co jest na domku, a zrobienie z wieszaczka to doskonały pomysł. Powodzenia w zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny lawendowy wieszaczek,aż pachnie lawendą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Urzekają mnie takie wieszaczki z deseczki i decu- aż mnie korci, żeby spróbować:-D Pięknie Ci wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny domek. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady. 😀

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wieszaczek! Idealnie wpasowuje się w klimat wyzwania :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia !

    OdpowiedzUsuń