niedziela, 6 września 2020

93-- Kartka z różą

 Ania http://iwanna59.blogspot.com/  na wrzesień wskazała nam wytyczne do kartek ; róża, sznurek i kolor pomarańczowy 


Zrobiłam kartkę z haftowaną różą , ponieważ ten pomarańcz wyszedł mi taki mdły , więc umieściłam w lewej części drugą różę i tu pomarańczowy się pokazał    A powiem tak,  ciężko jest zrobić dobre zdjęcie, ponieważ cały dzień pada, jest pochmurnie, i tak zupełnie jesiennie, ale mam nadzieję , ze kolejny tydzień , będzie cieplejszy czego wam życzę 



  

12 komentarzy:

  1. śliczna,wspaniale uzupełniaja ją sznureczki zamiast kokardek

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka ciekawa praca! bardzo mi się podoba! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Teresko świetnie wybrnęłaś z wytycznych , wszystko jest a i ze sznurkiem jak widzę nie było problemów . Lubię róże i lubie kartki z haftem , więc dla mnie jest cudnie !
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wybrnęłaś z wytycznych Ani- kartka jest prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna interpretacja tematu i pomysł na użycie sznureczka zamiast wstążeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teresko, urocze delikatne różyczki i cała kartka pięknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy klimat tej pracy - podoba mi się połączenie delikatnego haftu z szarymi detalami - tekturą falistą i sznurkiem ;-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jest Tereniu! Taka delikatna! Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieknie i bardzo delkiatnie zinterpretowane wytyczne Ani. Super kartka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kartka :)
    Delikatny kolor często trudno uchwycić, a poza tym odcieni kolorów jest dużo, więc wytyczne spełniłaś.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne różyczki i bardzo ciekawa karteczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń