środa, 7 grudnia 2022

63- Anioł zielonego ogrodu

 Dziś krótki post, ale jak zauważyłam , to wszędzie trochę wolniejsze wpisy blogowe, no cóż wszyscy się śpieszą , odliczają  Ponieważ mam kilka desek, więc wykorzystuje jak mogę Dziś anioł wsród zieleni, powtarzany kilkakrotnie, ale chyba ma powodzenie Grafika zakupiona , zdjęć nie mogłam zrobić w domu, czas pochmurny i mój aparat tego nie lubi, wyszłam więć do ogrodu , bo jeszcze zielono Pozdrawiam was gorąco i nie spieszcie się tak, grudzien ma to do siebie 




7 komentarzy:

  1. Fajny ten twój Anioł na desce. Zielony kolor bardzo lubię więc dla mnie rewelka. Jak masz na nie zbyt to nic tylko robić !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten obrazek wyjątkowo mi się podoba. W zieloności anioł to coś co lubię :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje Anioły są przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiłam tu przypadkiem i przepadłam. Cudne anioły

    OdpowiedzUsuń