sobota, 20 kwietnia 2024

17/2024 Wiosna, wiosna , ach to ty

 Sobota zimna , pogoda nie sprzyja by zahaczyć o ogród, czy spacery  do lasu. Ale, ro wszystko co nas otacza , ta zieleń przekwitłe, i na nowo kwitnące kwiaty, dodają mi pałeru i sił by nie zapomnieć o rękodziele. To przeciez jak chleb powszedni Wynik ostatniego tygodnia to trzy obrazki malowane na desce, nazwałam je Trzy Maryje - odważne kobiety. Dwie już mają swoje miejsce



Jeszcze nadmienię, że w tygodniu raz w miesiącu spotykam się w naszej miejskiej bibliotece z koleżankami po fachu. Dzielimy się swoimi pracami i pomysłami Niektóre piszą wiersze i je czytają. Lubię te spotkania i taki malutki kadr z ostatniego spotkania 

15 komentarzy:

  1. Wszystkie trzy piękne!
    Cudownie tworzysz. Podziwiam.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie cudne ale jak dla mnie najfajniejsza ta środkowa. Ale generalnie masz do tego malowania niewątpliwy talent.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wspaniale, że możesz spotkać się z "pokrewnymi duszami" i pogadać... :) to muszą być fantastyczne spotkania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak Justynko to są fantastyczne spotkania- pozdrawiam

      Usuń
  4. Są cudowne! Tchną spokojem, a jednocześnie siłą.
    I jaki piękny uśmiech, Teresko.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie prace są bardzo ładne :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne masz te malarskie hobby. Fajnie że masz się z kim dzielić swoimi zainteresowaniami. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicja twoje zainteresowania ceramiką , zawsze były mi bliskie/takie mam wykształcenie/ ale od studiów połączyłam się ze szkłem - pozdrawiam cię serdecznie

      Usuń