poniedziałek, 6 lipca 2020

71-- Portret Jana Pawła II

Siedziałam prawie dwa tygodnie , / no ale wieczorami/ by skończyć ten piękny portret naszego rodaka świętego Jana Pawła II . Kanwa 16 , mulina wg klucza/ w sepii/ i wzór zakupiła mi Kasia https://szalkrzyzykow.blogspot.com/ u Jackie Beau . Moja ramka biała . Ciężko mi było zrobić zdjęcie , ponieważ w tej chwili u mnie burza i dość ciemno, mój aparat tego nie lubi . Poza tym szkła anty refleksyjne, wszystko się odbija. Jestem bardzo zadowolona z tej pracy , i już myślę nad kolejnym obrazem, obiecywałam ,że kolosów nie będzie, ale już gromadzę materiał na następny - Pozdrawiam  , u mnie wciąż burze , wczoraj byłam na miejscu , gdzie byli zagrozeni ludzie i stracili cały dobytek. Jakoś nie moge o tym zapomnieć co widziałam, to straszne, co taki żywioł może uczynić .

A teraz obiecany obraz

10 komentarzy:

  1. Przepięknie wyszedł ten portret :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo , podziwiam za cierpliwość. Ale było warto bo obraz świetny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. zachwycający! czekamy na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny obraz Tereniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękny obraz, który świetnie odzwierciedla naszego Papieża, wielkie brawa.

    OdpowiedzUsuń
  6. tyle razy chciałam kupić ten wzór ale nie bardzo potrafię,piękny jest

    OdpowiedzUsuń
  7. Tereniu, przepiękny obraz - podziwiam!
    O tak - żywioły przyrody potrafią narobić ogromnych szkód.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń