środa, 22 lipca 2020

79-- Kącik małego żeglarza

Temat wpadł mi w ręce , jest mi bliski , ponieważ mój wnuk , jest na kursie żeglarskim, a ja by uniknąć stresu , postanowiłam zająć ręce haftem , a temat wpisuje się w wyzwanie hafciarskie u Ulihttps://haftyuli.blogspot.com/2020/07/314-wyzwanie-hafciarskie-14-morskie.html   Morskie klimaty , wprawdzie trwa aż do końca wakacji ,ale ja się pośpieszyłam , by mu podarować jak wróci z kursu Te wszystkie elementy wyhaftowałam na kanwie 16, podszyłam tył filcem, wykończyłam grubym granatowym sznurem





i jeszcze hafciarski banerek


no i kilka zdjęć z kursu małych żeglarzy



6 komentarzy:

  1. Lubię takie morskie klimaty, bardzo fajna, relaksująca praca. :) Miłego dnia, pozdrawiam. ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna morska praca, Teresko. I brawa dla wnuczka - dzielnego żeglarza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tereniu będzie świetna pamiątka. bardzo fajny pomysł i świetny wzorek.
    Pozdrawiam
    P.S. Zgodnie z wytycznymi 4 wzorek do wyszywania dostaniesz dopiero po ukończeniu 3 i wysłanie do mnie linka z postem .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, przecież trzeci juz mamy wyhaftowany http://tessart57.blogspot.com/2020/06/66-abecado-z-igy-spado.html

      Usuń
  4. Super zawieszkę dla wnuczka wyhaftowałaś :) z pewnością mu się spodobała :) dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń