niedziela, 9 maja 2021

47--- Uzupełniam swoje prace

 Małgosia z blogahttps://theprimitivemoon.blogspot.com/2021/04/pascha-zabawa-wielkanocna-zapisy.html  ogłosiła całoroczną zabawę pt Pascha2021-2022 , jako że temat padł w kwietniu, a ja nie zdążyłam, więć za pozwoleniem organizatorki w maju można wykonać dwie prace ; to też dziś wstawiam dwie kartki z motywem baranka wielkanocnego, jeden ze wzorów otrzymałam od Kasi https://szalkrzyzykow.blogspot.com/ drugi taki retro z gazetki , która już się nie ukazuje pt. Wena / szkoda bo lubiłam ten miesięcznik/ a teraz kartki 



i obie razem 


i informacja o zabawie zapraszam zajrzyjcie 



13 komentarzy:

  1. Śliczne kartki wykonałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki z motywem baranka, Teresko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Teresko super Ci się te hafciki udały. Tego z Weny tez gdzieś mam. Zgadzam się z Tobą to był fajny miesięcznik.
    A tak dla formalności to nie ten banerek zabawy, zajrzyj do Małgosi. O dziwo na pasku bocznym masz prawidłowy ale w poście już nie :-)
    Pozdrawiam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie ♡
    Naprawdę piękne kartki :) Śliczne!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne karteczki i hafciki świetne:-) Ja też lubiłam ten miesięcznik. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękne kartki, podoba mi się wybór wzoru :) nikt nie może mieć wątpliwości że chodzi o Paschę :) A wiesz,że tez zamierzam użyc tych wzorów :)pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny wzór baranka,piękne karteczki:)

    OdpowiedzUsuń