niedziela, 9 stycznia 2022

3---Serwetki

 Witam w niedzielne popołudnie, pokażę serwetki, chociaż





różnie to nazywają , nawet podkładki tekstylne pod kubki, czy talerze, Teraz jestem w tym temacie i  dzisiaj będą w kolorze kobaltu z koronką bawełnianą, a druga strona taka bardziej kuchenna krata Vichy w kolorze biało- granatowym, a więc są to serwetki dwustronne , no i komplet składający się z 6 szt , miałam na tyle bawełny  więc sobie pozwoliłam . Myślę ,że forma jest prosta i wpisze się w każdy klimat , a będzie atrakcyjnym dodatkiem wystroju Nie wiem , dlaczego mi ten post tak się dzieli, pierwsze miał być tekst , a póżniej zdjęcia , ale jest jak jest ślę pozdrowienia - dobrego tygodnia 


7 komentarzy:

  1. Bardzo ładne i przydatne kompleciki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks for sharing the blog so well and I hope you have something new for me to study.

    ភ្នាល់ប្រដាល់ថៃអនឡាញ

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie Ci to wyszło. Zarówno lubię kratkę jaki i kobaltowy kolor. Do kuchni by mi pasowało, ale tam niestety nie jadamy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, uwielbiam wszelkie odcienie koloru niebieskiego.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne serwetki, fajne kolory.

    OdpowiedzUsuń