niedziela, 30 stycznia 2022

8---- Zabawne kurki

 Najpierw uszyłam jedną, ale stwierdziłam ,ze w parze będzie im lepiej i tak powstała druga. Jedna to brązowa bawełna, druga to resztki lnu w kolorze naturalnym. By ich trochę ożywić wszystkie dodatki z filcu, skrzydełka , dziób, W miarę dobrze stoją , ale mogłyby lepiej, gdybym dała do wypełnienia kulkę silikonową, ja dałam tylko sam silikon . Dlatego dałam do koszyka ze sznurka., Może będą słuzyć do wystroju wielkanocnego, a moze będą sympatycznym upominkiem. Wielkość tych kurek to w szerokości 23 cm i 23 cm w szerokości A teraz zdjęcia ;






U mnie strasznie wieje, aż strach wyjść na pole, więc niedziela będzie domowo, pozdrawiam wszystkich , zaglądających do mnie

14 komentarzy:

  1. Przeurocze te kurki! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję twoje prace są tez piękne i rozmaite

      Usuń
  2. Bardzo sympatyczne te kurki, Teresko.
    Oj, wieje strasznie i u mnie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze kurtki! W Warszawie też tak wieje, że głowę chce urwać ;-) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście zabawne i urocze kurki, ciekawy pomysł na dekorację. Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będą na Święta Wielkanocne jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te kurki :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne te kurki 😀😃

    OdpowiedzUsuń