czwartek, 11 sierpnia 2022

48 - wspomnienie

 Witam moich obserwatowró , dziś kilka wspomnien z Jarmarku ikon w Sanoku, to była piękna impreza , 120 wystawców, nie tylko z ikonami, ale ja kręciłam się wokół ikon , stad moje zdjęcia, chociaż sama nie piszę to moi znajomi to fantastyczni ludzie , pasjonaci tego co robią , są i tacy z którymi widzę się raz do roku, bo to jest impreza ogólnopolska. Sam urząd miasta dba o nas  i należy mu się szczególne podziękowanie a teraz zdjęcia 




Dodam jeszcze moją pracę w zieleni, wsród liści , oczywiście na desce , 

i to by było na tyle , od soboty pracownię zamykam na tydzień , będą wakacje z wnukami pozrowienia dla was i jeszcze ciepłego lata

6 komentarzy:

  1. To musiało być wspaniałe przeżycie - obcowanie z pięknem i mistyką ikona. A Twój aniołek prześliczny, Teresko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne 🤩Ikony zawsze mnie zachwycają 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny anioł i ikony zachwycają!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze podziwiałam ikony i ich autorów. Twój obrazek też wspaniale się prezentuje. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń