czwartek, 9 marca 2023

8----- z szyciem mi po drodze

 Ostatnio siedzę przy maszynie , i szyję worki i woreczki, teraz worki na wino, zwykle zaczyna się od jednego , a kończy na kilku. /by były w zapasie/ chcę też wyszywać tkaninę do konca, bo póżniej sa takie skrawki , że nie wiadomo co z nimi zrobić , nieustannie potrzebuję lnu, ale gładkiego takiego naturalnego, jeśli ktoś z was ma chętnie  kupię Znajoma potrzebowała , worki na bieliznę  i też jej zrobiłam, dobra rzecz by utrzymać porządek w walizce Ciągle pada , nie widzę na razie wiosny






7 komentarzy:

  1. Fajnie że szyjesz ale z tego co widzę wszystkie Twoje worki są ozdobione haftem, który też się sam nie robi, trzeba to wszystko wyszyć podziwiam Cię nieustannie i za szycie i za to wyszywanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem, całkiem Ci po drodze z szyciem. :)
    Świetne szyciowe prace wykonałaś i dodatkowo ozdobiłaś je haftem różnym. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się Twoje woreczki. Marzy mi się taki na chlebek.
    Pozdrawiam, Teresko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super są te lniane worki! Bardzo mi się podobają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sprawa z tymi workami zawsze mozna zrobić taki spersonalizowany a do tego haft! Pięknie.

    OdpowiedzUsuń