sobota, 23 marca 2024

13/2024 Wielkanocne kury

 Kończę te ozdoby wielkanocne , jutro ostatni kiermasz w RCKP  w Krośnie, a w nim Krośnieńskie Pola Nadziei są organizowane przez Towarzystwo Przyjaciół Krośnieńskiego Hospicjum w Krośnie przy udziale samorządów miasta Krosna, gmin: Rymanowa, Jedlicza, Miejsca Piastowego, Korczyny, Wojaszówki, Dukli, Tarnowca, Radnych Rady Miasta Krosna, pracowników UM Krosna, Stowarzyszenia Krośnieńskich Amazonek, placówek oświatowych, Koła Hospicyjno-Charytatywnego i innych organizacji. Mam i ja swój mały wkład. Wystawiam malowane deski, i kilka lnianych worków , W tygodniu oddałam prace, które były upominkiem dla uczestników kursu, w mojej parafii , a teraz kilka zdjęć W wielkim tygodniu nic nie rękodzielę Pozdrawiam do kolejnej wizyty w moim poście 




Jeszcze wam dopiszę 21 był światowy dzień poezji w Bibliotece brałam udział, wystąpiłam w roli lektora 


 

8 komentarzy:

  1. Te kurki są cudowne, Teresko.
    Gratuluję występu w roli lektora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kurki i serducha. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz bardzo lubię robić serca i serduszka w każdej formie - pozdrawiam

      Usuń
  3. Fajnie że udzielasz się na forum , Super są Twoje prace, fajne te kurki i serducha.
    Wiele tych gmin jest mi znanych ze słyszenia bo mój Ojciec pochodził z tamtych stron a w Krośnie mieszkają trzy moje kuzynki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję, to musisz kiedyś odwiedzić moje strony pozdrawiam

      Usuń