wtorek, 17 grudnia 2013

Dużo, dużo prezentów

Dzisiaj jak zobaczyłam listonosza to bardzo buzia mi się uśmiechnęła, dwie paczki. W pierwszej świetny zestaw do prostego haftu o nazwie Latch Hook / dawniej robiliśmy takie z wełny dywaniki, gobelinki, makatki/ w zesstawie jest szydełko z zaczepem , odpowiednia kolorystyka wełny no i kanwa , a właściwie siatka podszyta materiałem , i schemat/ Autorka tego prezentu jest Bebusia , która prowadzi sklep Haft Pasja / ma tam bardzo wiele fajnych rzeczy zobaczcie same/ Drugą paczkę jak otworzyłam omiemiałam , skąd SERDUSZKO wiedziało , że ja aniołki , dzwoneczki gwiazdeczki i to szydełkowe uwielbiam. To są prezenty główne te boczne , gdzieś się pochowały Zobaczcie na zdjęciach , a ja bardzo dziękuję im za te prezenty, postaram się to uczynić na ich blogach


1 komentarz:

  1. ciesze sie bardzo ze prezencik sie spodobal ;-) a nawiasem mowiac to jakos tak sie fajnie zlozylo ze na dwoch roznych forach robilam ci wymianke ;-)

    OdpowiedzUsuń