sobota, 27 listopada 2021

95--- i znowu poduszki

 Jak wiele z Was widzi , ograniczam się do dwóch tematów; albo szyję i to jest taki mini krój , małe dekoracyjne ozdoby do naszych mieszkań , staram się by to były tkaniny naturalne , bawełna czy len. , albo maluję na deskach , które są mi podobraziem do aniołów takich dziewczęcych, trochę inne niż te bieszczadzkie, Szkoda mi się wyzbywać papierów dekoracyjnych , mam też kilka wykrojników i maszynkę do wycinana, , zawsze mi się czasem trafia jakaś uroczystość w rodzinie i tarteczka jest do zrobienia.  Trochę mogłabym wyzbyć się narzędzi do pergamano, a i też anielskich gazetek z wzorami do pergamano, gdyby któraś chciała to śmiało pisać Dziś pokażę kilka poszewek na poduszki,






Grudzień za pasem, nawet nie wiem kiedy ten listopad minął. Jutro niedziela , życzę dobrego wypoczynku.

9 komentarzy:

  1. Tereniu super ta poduchy, a ta z haftowanym ptaszkiem to mój numer jeden. Niestety pergamano to nie moja bajka, nie będę się uczyć kolejnej techniki, choć po warsztatach z Elizą wiem z czym się to je.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne poduszki, niewątpliwie stanowią niepowtarzalna dekoracja do domu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne podusie, Teresko, mój wzrok przyciągnęła ta z gilem na gałązce - przecudna!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne podusie!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Tereniu podusie sa śliczne!!!
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie niepowtarzalne dodatki- sprawiają, że wnętrze robi się przytulne :) Piękne poszewki🥰

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne podusie. poduszki tworzą nastrój w pokoju. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Super są:) te tulipany przyciągają wzrok, bardzo oryginalny wzór, pięknie uzupełni wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń