wtorek, 17 maja 2022

36----- Nigdy nie mów nigdy

 Tak było u mnie z kartkami , nawet nie brałam udziału w żadnej zabawie ,blogowej na kartkowanie, nawet pozbywałam się przydasi, aż tu nagle jest potrzeba i będą się od czasu do czasu pojawiać moje karteczki w stylu rustykalnym , bo to prostota , może dorzucę czasem, koronkę, sznurek czy drewienko, poza tym uzywam teraz wiele lnu przy szyciu serwet, obrusów Dziś pora na kartki ślubne ;




Moje karteczki w środku wyglądają tak


Koperta będzie dopasowana w kolorystyce , i będę dokładać dodatkowo życzenia , może ktoś skorzysta, a może postawi na swoje życzenia i dedykacje . Tydzień mamy rozpoczęty,  życzę wam dobrych dni 

4 komentarze:

  1. Urocze kartki. Dobrze że do tego wróciłaś :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie wiadomo co jeszcze stworzymy i czego się nauczymy
    Urocze kartki 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten rustykalny styl, Teresko.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń