środa, 25 maja 2022

38--- Kartki proste

 Witam bardzo serdecznie , długo nic nie pisałam, ale weekend miałam wyjazdowy, teraz mam wnuka , więc gotujemy, pieczemy mało w ogrodzie , ponieważ u mnie zimno 17-18 stopni, a dziś deszcz więc razem zrobiliśmy trzy kartki, które mają być dodatkiem do prezentu , kartki proste, baza kraftowa, do tego koperta w tym kolorze powiem tak dziecięcy  scrapbooking , czekam na lepszą pogodę, ja jestem z natury zmarzluch , moje kartki tak się prezentują ,




znowu widzę ,że na moim blogu coś nie gra z czcionką  Pozdrawiam  mimo zimna bardzo cieplutko 

6 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Tereniu ważne że się z wnukiem nie nudzisz i zawsze macie zajęcia. A kartki nie takie proste znowu, a że na płasko.... niektórzy takie właśnie lubią co by się dały wysłać bez obawy . że się w drodze uszkodzą .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Teresko, współpraca babci z wnukiem zaowocowała pięknymi kartkami.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Proste i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne i delikatne karteczki zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Proste, ładne kartki i sprawią wiele radości. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń