poniedziałek, 12 września 2022

53----- Jesień, jesień

 Od kilku dni bardzo u mnie jesiennie, wiatr, chłód daje się we znaki, Posiaduję w domu, i trochę szyję, trochę maluję, Z czekoladowego materiału uszyłam wianek , prosty, dziecinnie prosty, ozdobiłam kwiatami, ktore chomikuję , / a nóż się przydadzą/ wianek juz u mnie wisi w pracowni 



a w ogrodzie georginie  , albo dalie, po prostu zakochałam się w tych kwiatach , kiedyś kiedy chciałam kupić u nas na targu, kobietka powiedziała mi , proszę pani , to już nie modne kwiaty i szkoda pani na bazarku szukać. Więc  odwiedziłam kilka sklepów ogrodniczych i zakupiłam , są piękne na sztywnych pędach i kwitną nieomal cały czas 





Pozdrawiam i życzę dobrego tygodnia

6 komentarzy:

  1. Wianek jest super, kwiaty piękne też na ogrodzie mam dalie bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teresko, wianek jest przepiękną jesienną ozdobą, a dalie bardzo lubię pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super masz wianek , kiedyś też taki uszyłam tylko bardziej wiosenny , wisi już u mnie któryś rok trzeba by nowy uszyć. Co do dalii to je lubię fakt kwitną długo i maja piękne kwiaty !! Najbardziej lubię te wielokolorowe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor wianka rewelacyjny! Całość ślicznie wygląda. Kwiaty uwielbiam, piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny wianek!!! Wspaniale ozdobiony!

    OdpowiedzUsuń