wtorek, 27 września 2022

55- kolejne szycie

 Czas mi tak leci, że kiedy patrzę na mojego bloga mam wrażenie że pisałam coś wczoraj , a to juz minął tydzień. Był tez bogaty w wiele spotkań , między innymi w Klubie Twórców i Rękodzielników Ziemi Jasielskiej Rozmawiałyśmy na temat pięknej jesieni, koleżanki przyniosły przetwory , bukieciki ziół i traw , i ja dynie , które wcześniej uszyłam 



Moja maszyna do szycia też była używana, w między czasie  kieszonki na sztucce uszyłam z surówki bawełnianej , z  bawełnianą koroneczką 




No i na koniec krótki jednodniowy wypad w Bieszczady, było zimno , deszcz , ale kolejka zaliczona . Dziś trochę cieplej, więc juz trzeba uprzątnąć działkę Pozdrawiam bardzo, bardzo 

3 komentarze:

  1. Super Tereniu , fajne są takie spotkania. A kiszonki na sztuczce rewelacja. Skąd Ty masz tyle lnu ... ??
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie spotkania to coś wspaniałego. Miło zobaczyć Twój miły uśmiech, Teresko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przynajmniej Ci się nie nudzi :) Kieszonki są super!

    OdpowiedzUsuń