wtorek, 8 listopada 2022

61--- Woreczkowo

 To nie tak dawno zagościł ten temat w mojej Mini Pracowni - szyte lniane worki , i jak się okazuje na wszystko co może zastąpić plastik czy folię , no i dobrze , więc jak mam len to szyję i coraz więcej ich dekoruję , hafcikiem , teraz koronką , a czasem i aplikacją pasmanteryjną Dziś woreczki na suszone grzyby, mówią niektórzy ,że powinno się je przechowywać w szklanych słoikach, ale wypróbowałam ,że gdy damy listek laurowy do lnianego woreczka to również swietnie się mają , te akurat jadą za ocean, z suszonymi grzybkami a więc do samolotu w sam raz . No i dwa chlebowe Mamy na podkarpaciu piękną pogodę, oby tak dalej Pozdrawiam






9 komentarzy:

  1. Zawsze zachwycam się Twoimi woreczkami, Teresko.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te Twoje woreczki super że je ozdabiasz , ładniej wyglądają Co do grzybów to fajnie że znalazłaś sposób na pochłanianie wilgoci, ja swoje przechowuję tradycyjnie w słoikach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super woreczki, od razu wiadomo, co który zawiera. :)
    Czytałam o listku laurowym wkładanym nie tylko do suszonych grzybów.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie pięknie ozdobione woreczki mogą być świetnym prezentem. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoje woreczki :) Super!

    OdpowiedzUsuń