piątek, 18 listopada 2022

62--- Polskie grafiki na deseczkach

 Dawno, zakupiłam kilka grafik polskich artystów Dziś dwie anioła z różą , i anioła leśnego Ponieważ były wielkości A 3, więc dużo pomniejszyłam , by zapasowały mi na deskę , oczywiście deseczki to robota mojego męża , Reszta należy do mnie, , bejca, farby akrylowe, past strukturalne i woski, nawet pokusiłam się na dodatkowe róże na sukni anioła białego Wielkość deseczek 28x12, a więc to małe obrazki . Słabo się przygotowuję do Świąt , chociaż szykuje się kilka kiermaszy świątecznych , Moje prace to takie całoroczne prezenty ,Pozdrawiam z zimowego podkarpacia



7 komentarzy:

  1. Piękne są te anioły, Teresko.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż z tych grafik na desce to cienka jestem niestety Tobie wychodzą super!! A Twoje Anioły bardzo lubię ale nie do wszystkich domów by pasowały , do mojego za chiny ludowe, ale wierzę że w Twojej okolicy znajdą sie takie chałupy w których będą wyglądać cudnie !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te deseczki z aniołami. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń