piątek, 4 listopada 2022

60--- Ekologiczne torby

 Ostatnio szyłam torby na zakupy wszystkie z lnu lub bawełnianej surówki, trochę siedziałam w tym temacie , w kilku zastosowałam hafciki/ pewnie od nich się nie uwolnię/ chociaż widzę ,że okresowo  muszę zakładać lepsze okulary, no cóż wiek robi swoje  Torby są z podszewkami  i niektóre mają zapięcie Mogły by mieć i kieszonki, ale moje typowe na zakupy , złożyć i nosić w torebce U mnie cieplutko, aż chce się wyjśc na spacer Właśnie wybieram się po południu Pozdrawiam 








6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne torby, takie inne, kreatywne, każda jest ciekawa i ładna, podobają mi się. :))) Miłego dnia, miłych spacerków. :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Teresko super Ci wyszły te torby, To też świetny prezent pod choinkę zwłaszcza dla tych co szyć nie umieją. A jak jeszcze jest haft to już jest mega. Kasia przyszywa do tych toreb serwetki takie szydełkowe, też mi się podobają !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Teresko, świetne torby, zwłaszcza pierwsza i czwarta wpadły mi w oko.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie one są fajne! Pomysłowe i praktyczne, do tego świetnie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię torby na zakupy. Szczególnie zachwycają nie takie oryginalne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń