wtorek, 3 sierpnia 2021

63--- Półmetek wakacji

 Czas szybko leci , widze ,ze coraz mniej osób zagląda na nasze blogi, urlopy, wyjazdy pewnie sie do tego przyczyniają. Tydzień u mnie przebiegł bardzo pracowicie, Sanok - święto ikon - gdzie spotkałam wiele moich znajomych z całej Polski , którzy zajmują się tylko ikonografią - moje anioły malowane na deskach też się podobały , jestem zadowolona z wyjazdu , co niektóre osoby mówiły ,że juz mnie poznają po stylu moich prac. Dzisiaj pokaże wam dwa - jeden ma już nowy dom - drugi jeszcze u mnie


Pozdrawiam Was ciepło i serdecznie i zmykam na chwilę do ogrodu,  

7 komentarzy:

  1. Śliczne prace, bardzo śliczne. :) Mniej osób na blogach, ja robię, co mogę, ale różnie mi wychodzi. No, ale też byłam na wakacjach i w pracy mamy teraz sporo nadgodzin. Niby urlopy, ale sprzątaczki robić muszą. hehe Pozdrawiam cieplutko. :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje anioły są wyjątkowe, Teresko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozpoznawalność prac to ogromny sukces. Śliczne są Twoje anioły Tereniu. Przesyłam serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urokliwe te anioły i na pewno będą czuwały nad domami właścicieli. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne te obrazy aniołów :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń