wtorek, 27 lipca 2021

62-----Ikona św. rodziny

 Dziś ikona  oprawiona w w ramę drewnianą w ciemnym kolorze palisandru boki potraktowałam złotem, i całość zabezpieczona werniksem. Powolutku przygotowuje się do Jarmarku ikon, ,który odbedzie się w najbliższą sobotę i niedziele - w imieniu organizatorów i swoim własnym zapraszam na moje stoisko , gdzie znajdziecie kilka ikon, anioły malowane na deskach , oraz obrazy w technice pergaminowej Jak mi się uda to po Jarmarku pokaże kilka zdjęć ; moja zajawka 



7 komentarzy:

  1. Tereniu powodzenia na Jarmarku. Twoje ikony są super i mam nadzieję że uda Ci się je sprzedaż. Ta też jest extra.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna ikona, Teresko. Na pewno na jarmarku Twoje ikony będą miały duże powodzenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ikona! Życzę Ci Tereniu powodzenia na jarmarku i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe kolory, bardzo udany projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ikona. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń