wtorek, 3 stycznia 2023

1--- Nowy rok i nowy post

 I mamy rok 2023 -pierwszy post rozpoczynam aniołkiem Girly Angel dla Marysi , by doświadczyła zawsze opieki anielskiej . Postaram się raz w tygodniu pokazać anioła ,dobrego duszka o wielkim sercu oczywiście malowanego na desce/ painted on the board/ - to moje ulubione tematy. Drugi temat to len , ten materiał pokochałam i zobaczycie inspiracje szyciowe tylko z tego szlachetnego materiału , oczywiście wszystko w mini kroju Nie podejmuję się wielkiego szycia , ale drobiazgi do wnętrz zawsze lubię uszyć Mam trochę zamieszanie w domu - remont kuchni, miało być szybko i składnie, ale jak się coś ruszy to okazuje się trzeba to i tamto wymienić No nie narzekam , mam nadzieję ,że póżniej będzie ładnie Pozdrawiam was ciepło , bo u mnie było dziś 15 stopni


6 komentarzy:

  1. Remont ma to do siebie, że kiedyś się skończy a potem to będziesz miała na lata spokój i piękną nową kuchnię. Co do Twoich Aniołów na desce to akurat nie są moje klimaty, ale jak Tobie sprawiają radość to nic tylko tworzyć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny aniołeczek!!! Ja bardzo lubię anioły tworzone w różnych technikach i mam ich trochę w domu . Twoje na desce podziwiam nieustannie. Życzę Ci wszystkiego co najlepsze w rozpoczętym właśnie roku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy anioł. Remont i bałagan, ale później będzie pięknie i z przyjemnością będziesz zaglądać do kuchni :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki śliczny i miły aniołeczek, Teresko. A kuchnia po remoncie na pewno będzie się wspaniale prezentować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny anioł. Rewelacyjna kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniołek będzie czuwał . A pokażesz kuchnię po remoncie :-) ?..

    OdpowiedzUsuń