sobota, 21 stycznia 2023

4--- Bielizna stołowa ?

 Tak, tak, to obrusy, serwety, bieżniki dziś moje szycie takiego gatunku, Jak zwykle wybieram len, bawełnę , koronkę bawełniana  Romantyczny w różyczki obrus , zachęci gości do stołu  i całe wnetrze nabierze estetycznego wyglądu. Widzę ,że niektórzy nie kładą obrusów, jesli nie ma słusznego przyjęcia a stosują bieżniki, moje w różnych rozmiarach i kolorystyce pasującej do wnętrza  Na podkarpaciu pięknie, zimowo, śnieżnie, ale spokojnie A teraz kilka zdjęć ;







9 komentarzy:

  1. Teresko super Twoje uszytki. Ciekawi mnie czy masz na nie zbyt czy też szyjesz do szuflady, która też ma ograniczoną pojemność.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię też obrusy i bieżniki. Zmieniam je stosownie do okazji . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię obrusy i bieżniki, ściągam tylko jak przyjdzie najmłodszy wnuk ,jest w takim okresie życia że wszystko ściąga.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są takie ozdoby stołu, Teresko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo gustowne i pięknie uszyte prace!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Super bieżniki i serweta w kwiatuszki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze różyczki ozdabiają Twój obrus. Bieżniki, serwetki, obrusy tworzą niepowtarzalny klimat w domu. Dawno już nie robiłam żadnego obrusu, ale mam na swoim koncie kilka szydełkowych 😉.

    OdpowiedzUsuń