niedziela, 8 stycznia 2023

2---- kolejne woreczki i anioł

 Niedzielne popołudnie witam serdecznie. pogoda jesienna, zima zapomniała o nas a Ferie w podkarpackim tuż , tuz Dziś małe woreczki z bawełnianą koronką, nie wiem z jakim przeznaczeniem, , każdy ma swoje myśli , ale z małych kawałków lnu tylko takie wychodzą , z większego kawałka serwet do koszyczka na chleb. Co by nie było, ze zapomniałam o aniołach, to jest też taki spokojny i dziewczęcy nazwałam go czyste serce spójrzcie na zdjęcia 




pozdrawiam i do kolejnego......

8 komentarzy:

  1. U nas też bardziej wiosna niż zima. Na całe szczęście mam w tym roku ostatni ferie więc mam nadzieję że będą zimowe.
    Twoje uszytki z lny zawsze są cudne a Anioły no cóż to niestety nie moje bajka, ale tam gdzie mieszkasz na pewno są w cenie. ( Mój tato pochodził z tamtych okolic)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne te twoje anioły i ich coraz więcej

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny anioł i wspaniałe woreczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anioł bardzo ładny. Chwali się Ciebie że tak łanie umiesz wykorzystać każdy skrawek materiału. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny anioł i śliczne woreczki. Lubię takie koronkowe wstawki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejny piękny anioł i szyjątka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny anioł i szyciowe wyroby. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe szyciowe wyroby, anioł bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń