poniedziałek, 1 stycznia 2024

1/2024 Rozpoczynam blogowanie


 Witam Was serdecznie , w Nowym Roku , postanowiłam poprowadzić bloga , który założyłam w roku 2012 , Przez ostatni rok bój blog był martwy, tak stwierdzam ,że stałe blogowanie to wielka wytrwałość ,ale będe tę cechę ćwiczyć , zobaczymy co z tego  wyjdzie. Wiele z Was mnie zna nie tylko wirtualnie , W sprawach osobistych nic wiele się nie zmieniło, /oprócz wieku , który co rok podskakuje do przodu/ W rękodzielniczych , zaprzestałam robić kartki , a rozpoczęłam przygodę z lnem , szyję drobne rzeczy , stąd też założyłam swoją stronę na FB Pracownia Dekoracji-Mini Krój https://www.facebook.com/Tessart57 tam pokazuję moje uszytki, a także malowanie deski Dzisiaj pokażę anioła leśnego anioła , malowany na desce  Jak na pierwszy post , to wystarczy Pozdrawiam wszystkich znajomych i tych którzy o mnie zapomnieli Teresa /Tessa/

8 komentarzy:

  1. Śliczny, choć nieco smutny anioł. Życzę szczęśliwego nowego roku, dużo zdrowia i spokoju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia , niech Nowy Rok 2024 będzie dla Ciebie bardzo dobry !

      Usuń
  2. Oh, uwielbiam anioły, ten jest śliczny. Powodzenia w tworzeniu i pisaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję i życzę samych radosnych dni w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  4. Teresko, wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. Leśny anioł zachwyca.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu , dziękuję i jak fajnie, że nie zapomniałaś o mnie, pozdrawiam

      Usuń
  5. Śliczny zamyślony anioł. :)
    Życzę dobrego roku i wytrwałości w blogowaniu. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń