środa, 10 września 2014

Na zakończenie lata......

pokażę ukończony obrazek w hafcie krzyżykowym  Dalia niektórzy nazywają georginią , nie wiem czy macie w ogrodzie , bo ja nie , bo to dużo zawracania głowy trzeba na zimę wykopać, przetrzymać bulwy i znowu na wiosnę wsadzić . Ja mam w ogrodzie w większości krzewy i iglaki , które zimują na dworze.Chociaz dalie na tle zielonego trawnika wyglądają pięknie, alez się rozpisałam .Idę kończyć zakładki bo w następnym poscie będzie ich dużo Pozdrawiam z mokrego podkarpacia

13 komentarzy:

  1. Śliczna!! Miałam kiedyś w ogródku, ale zrezygnowałam z jej hodowli!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dalia piękna, a w tym obrazku, świetna. Czekam zatem na zakładki. a nie będziesz robiła z sową? taka bym potrzebowała. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca , dalia zachwyca , ja mam w ogrodzie ,ale tylko niskie - białe , różowe, a tak na marginesie , może będzie zbywać jakaś jedna zakładeczka ? chętnie wezmę w adopcję [ kupię ] pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny haft, prezentuje się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny obraz wyszedł Tereniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super się prezentuje ta Twoja dalia! Już pięknie w ramce oprawiona...no no :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna:))a ja usilnie próbowałam zadomowić ją na balkonie,ale mi się nie udało:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Tereniu jesteś niesamowita z tymi haftami , ale tu ogrom pracy , ale efekt cudowny !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam . Piękny kwiat w hafcie i na zywo .

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny Tereniu piękny czemu go nie zglaszasz na jakiś konkurs - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful, so pretty!
    Happy weekend (:

    OdpowiedzUsuń