czwartek, 15 sierpnia 2019

85--- Nic nie pokazuję ......

Ale zawsze coś robię , moze w wolniejszym tempie, ale miałam wiele waznych  terminowych prac , powolutku , będe coś dodawać , by was nie zanudzać , bardzo dawno nie robiona  dziewczyna z rózami



praca pergaminowa  pozdrawiam swiątecznie

czwartek, 8 sierpnia 2019

84--- ikona ...

Matki Bożej Pneumatofory tzn, niosącej Ducha Sw , deska 2 cm , boki złocone , całość postarzana , mam takie dni i chwile ,że własnie taka praca mnie satysfakcjonuje Pozdrawiam

wtorek, 6 sierpnia 2019

83-- haft krzyżykowy na kartkach

Wiele teraz robię kartek z haftem krzyżykowym , wzory są nowe,  i tak w ten sposób , wykorzystuje resztki muliny  , na tej dziewczynka  z wielkim sercem


sobota, 3 sierpnia 2019

82-- Anioł ...

Pokusilam się na transfer na starej desce, , wyszło jak wyszło, może jeszcze coś kiedyś powtórze , bo mysl jest , sobota i niedziela  , więc będzie jakiś wyjazd , jeśli pogoda dopisze, a ja wam zyczę dobrej pogody i wspaniałego weekendu


wtorek, 30 lipca 2019

81--- Maki w wazoniku

Maki , słoneczniki, chabry, bardzo lubię te proste kwiaty, chociaż już przekwitły , zawsze kojarzą mi się z łanami zbóż , które w tym czasie nikną na naszych polach, żniwa w pełni . Wzór jak niektórzy pamiętają juz robiłam, nie jeden raz , ale ze miałam chwilę czasu, to powtórzyłam kolejny raz Jest upał, duszno, ale zapowiadają lekkie ochłodzenie

A to juz moja karteczka

niedziela, 28 lipca 2019

80 - Lawendowy domek

A w tym domku pachnie lawendą , W moim zasobnym pudle często są różne rzeczy, które nie wyrzucam, a jak przyjdzie chwila..... to biorę na warsztat , i tak z drewnianego domku, powstał wieszaczek do kuchni , ale nie nacieszę się długo , bo powędruje na prezent imieninowy mojej kolezanki. U mnie niedziela burzowa, a u Was ?


środa, 24 lipca 2019

79---Zabawa kartkowa u Ani ...

Zupełnie zapomniałam , a lipiec sie kończy więc zgodnie z zabawą u Ani http://iwanna59.blogspot.com/ zrobiłam karteczki dziecięce , a na nich kropeczki , bo takie są wytyczne na ten miesiąc , miały być pergaminowe, ale brakło czasu , więc sa skladaki

Z palety kolorów wybrałam , niebieski, zielony, ecri, różowy i biały  , a teraz karteczki




poniedziałek, 22 lipca 2019

78--- Wakacyjne lenistwo....

Powiem tak, ja jestem nocnym markiem , moje prace powstają w nocy, no ale teraz te noce były bardzo krótkie, myśle że powrócę do weny i zacznę coś działać , a teraz łąkowe dziewczyny ,



środa, 17 lipca 2019

77- Arabeskowe dziewczyny ...

Witam , co za czasy , ja emerytka i ciągle nie mam czasu, w domu ruch jak w ulu , ale to wszystko się unormuje z czasem i będe zaglądać do was, i może jeszcze coś skomentuję, na razie w biegu zrobione dwie dziewczyny arabeskowe 

sobota, 13 lipca 2019

76---Pergaminki...

Wracam często do tej pracochłonnej techniki, by odkurzyć troche narzędzia ,a zwłaszcza gdy znajde odpowiednia ramę , dziś kobieta w kapeluszu , ktora kiedys bardzo się podobała.... , no i mój ulubiony aniołek z sercem, sobotni dzień troche zachmurzony, ale życzę wam dobrej i ciepłej niedzieli


środa, 10 lipca 2019

75---Skrzypaczka

Witam, w zimny środowy dzień , dziś obraz na desce kobiety grającej na skrzypcach, Grafika i produkty/ farby i lakiery/  Stamperii Zmykam do innych robót , bo wszystko zaczęte i trzeba kończyć


poniedziałek, 8 lipca 2019

74--- Bardzo kwiatowo...

Kartki kwiatowe, urodzinowe  i imieninowe, już poleciały w świat , wszystkie zrobione w 3d ,






a w ogrodzie lilie i begonie



sobota, 6 lipca 2019

73-- Konkurs czerwcowy

Na blogu https://swiryrekodziela.blogspot.com/ trwa aktualnie konkurs na pracę w dowolnej technice z gołąbkiem, lub z piórkiem .



Ja stworzylam prace ślubna z gołąbkiem, gdzie jest to symbol miłości, wierności i dobrobytu . a wypuszczanie białych gołębi podczas ceremonii ślubnej , symbolizuje wyjście z domu rodzinnego Pary Młodych Kartka w tonacji biało- złotej




czwartek, 4 lipca 2019

72--- Święta rodzina ...

To ikona wykona transferem, chciałam inaczej , ale nie wyszło, a mianowicie chciałam z użyciem spękań dwuskładnikowych , mimo dokładnej instrukcji , spękania nie wyszły , więc na koniec i tak użyłam patyny by tę deskę postarzyć no wyszło jak wyszło, w sumie mi się podoba , no i jest teraz zastosowany dobry lakier , / ale śmierdziuch/ więc moje robótki malowane teraz robię na świeżym powietrzu wszystko ładnie schnie  , jest troche chłodniej , no i dobrze pozdrawiam



wtorek, 2 lipca 2019

71--- Zaproszenia....

Troszkę posiedziałam w tym temacie , ale juz zakończyłam i malutka Laura wraz z rodzicami zaprosi gości i najbliższych na tę piękna uroczystość , ja również życzę jej wszystkiego dobrego , niech rośnie i będzie radością dla rodziców


poniedziałek, 1 lipca 2019

70--- hafty rosną ...

dzisiaj tulipany w konewce , może spytacie kiedy ja to robię ? ja tylko haftuję wieczorami / to taki odpoczynek dla mnie / a wyszukuje małe wzorki , które póżniej sama oprawiam w karteczki , na jednym z kiermaszy zapytałam Pani , która sądząc po rozmowie bardzo dobrze się zna na wielu technikach rękodzielniczych czy nie mogłaby sobie sama coś wyhaftować , nawet podeślę jej wzór, - odpowiedziała krótko  --nie mam do tego cierpliwości  --no i to jest to nasze rękodzieło




piątek, 28 czerwca 2019

69--- Album niebieski dla chłopczyka



Przychodzę dzisiaj z pięknym albumem dla chłopczyka, ozdobiony zgodnie z tradycją na niebiesko, chociaż sama baza miętowe okładki, wewn,atrz wiele kieszeni, kart kaskadowych , tak że pomieści się wiele zdjęć z uroczystości Całość w pudełku , które niestety nie zdążyłam zrobić zdjęcia . Jest chłodniej , idzie żyć , super sie robi kolejne zamówienia pozdrawiam





wtorek, 25 czerwca 2019

68--- Kwitną kwiaty

Upalny czas, a u mnie od kilku postów kwiaty na kartkach i to haftowanych , sama bardzo lubię  w wazonach i taki dzisiaj wzór podobno jutro o 10 stopni mniej pozdrawiam

poniedziałek, 24 czerwca 2019

67-- Róże...


Kwitną w ogrodzie , ale i u mnie karteczki haftowane , róza czerwona i żółta , ostatnio polubiłam kartki haftowane , szykuje się kolejna . Zapowiadają afrykańskie upały, może tak zle nie będzie pozdrawiam w poniedziałkowy dzień

czwartek, 20 czerwca 2019

66- Arabeskowe Anioły

Dziś świątecznie i u mnie dwa anioły grający na mandolinie i fleciku Jak wam mija to święto ? Ja odpoczywam , pogoda  fajna, a nastrój też dobry , pozdrawiam



niedziela, 16 czerwca 2019

65-- Okolicznościowe prace



Ostatnio mam więcej prac okazjonalnych , i na termin , i tego nie lubię , są juz we właściwych rękach więc można pokazać

i jeszcze kartka

Pozdrawiam bardzo gorąco






czwartek, 13 czerwca 2019

64--- W te upały -

lubię gorąco, ale nie aż takie  w tej chwili termometr pokazuje 33 . Więcej siedzę w pracowni niż na dworze, można by wieczorem , ale znowu komary atakują Robię kilka zamówień karteczkowych,  ale w miedzy czasie obrazek Maryjny , który był wcześniej zrobiony , ale teraz wsadziłam w ramę . A wy jak sobie radzicie w te upały ?


wtorek, 11 czerwca 2019

63--- Celinki

Dziś zakończyłam hafty Celinkowe i idą  w świat , Jeśli ktoś nie wie o tej akcji to zapraszam do zapoznania się


a to juz moje hafciki


niedziela, 9 czerwca 2019

62---Zabawa w zielone u Chagi


Na fantastycznym blogu http://pasjeodnalezione.blogspot.com/ u Chagi trwa candy i wyzwanie z nagrodą extra , musicie tam zaglądnąć ja już wstawiam banerki i staję w długiej kolejce

sobota, 8 czerwca 2019

61---Pamiętnik....

Ostatnio bardzo lubię robić albumy, notesy, przyszedł czas na pamiętnik, dziewczyny lubią zapisywać lub jak za moich czasów wpisywać się , ten powstał z myślą o młodej osobie która lubi ptaki, jest więc taki dla ornitologa , każda strona ozdobiona , a jest ich około 60 . Mamy upały , no ale na to czas pozdrawiam więc gorąco