środa, 14 stycznia 2015

Wezmę udział w zabawie u .............

Diany http://divianaart.blogspot.com/ z okazji 3 rocznicy jej bloga , koniecznie zajrzyjcie do niej bo piękne rzeczy tworzy , współpracuje z wieloma czasopismami i druga wazna rzecz jeśli jesteście z mojego terenu podkarpacia kupcie koniecznie Nowiny lub zajrzyjcie na www.nowiny24.pl na stronie 16 artykuł pt Moja pasja ;pergamano To artykuł o mojej pasji   Bardzo serdecznie witam nowych obserwatorow, w następnym poscie postaram się ich wymienić , pozdrawiam z cieplego podkarpacia.

16 komentarzy:

  1. Gratuluję pięknej pasji i artykułu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fantastycznie masz o sobie artykuł w gazecie, gorąco gratuluję, ale nie zazdroszczę, bo ja też takowy posiadam, dotyczący mojej kolekcji temperówek :)
    http://misiowyzakatek.blogspot.com/2013/01/po-tej-wystawie-w-warszawie-zadzwoni-do.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Teresko - GRATULACJE !!!!! Super wiadomość

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję artykułu o Tobie i Twojej pasji;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja pasja jest wielka, a prace nie tylko te pergaminowe są cudne. Wielkie brawa, bo to miło przeczytać o sobie w gazecie
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Tereniu... medialna z ciebie dziewczynka ... brawo!!! fajnie że propagujesz wszędzie rękodzieło, a w nim i pergaminki . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. O, jakie wspaniałe wyróżnienie. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tereniu gratuluje , to wielkie wydarzenie , zawsze mówiłam że kiedys jak juz będzie sławna będe moła sie pochwalic , że mam karteczkę wykonaną przez Ciebie w technice pergamo !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Teresko- gratulacje!!!!Twoje prace zasługują na wyróżnienie i zainteresowanie! I jeszcze chciałam Ci napisać, że pięknie Ci w tych koralach!:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brawo! Gratulacje i pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tereniu z całego serca gratuluję:)
    Jestem taka dumna że Ciebie znam:):)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję publikacji :)
    Jestem szczęśliwa posiadaczką Twojego rękodzieła Tereniu i jestem z tego powodu bardzo dumna !!

    Ps. przesyłka dotarła w nienaruszonym stanie.

    Bardzo bardzo dziękuję:):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję serdecznie publikacji w gazecie i wspaniałej pasji! Ja też pochodzę z podkarpacia, Nowiny u nas to codzienna lektura :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. super artykuł fajnie że media dostrzegają rękodzieło a nie tylko chińszczyznę

    OdpowiedzUsuń