sobota, 25 lipca 2015

Dwa czasopisma firmy Coricamo

Swoją przygodę z haftem i zarazem tym czasopismem rozpoczęłam w 2004 roku . Nie zliczę w tym momencie ile wyhaftowałam obrazów, kartek, na podstawie wzorów z tego czasopisma To od tego numeru rozpoczęłam przygodę z haftem krzyżykowym.





W roku 2012 czasopismo zmieniło nazwę na Igłą malowane


i tak to trwa do dzisiaj. Ja posiadam  w 90%  wszystkie numery, a ostatni numer pozwolę sobie ocenić/na prośbę redakcji/


Co mi się podoba?
-bardzo dobra jakość schematów graficznych
-dobrze sprecyzowany spis treści
- łączenie kilku technik w jednej pracy
-proste i łatwe zamawianie produktów w sklepie Coricimo
- juz rozpoczęłam haftowanie kwiatów w stylu witrażowym

Mam w planie obraz Afrykanki
Co mi brakuje?
- małych wzorków na okoliczność ślubu, chrztu, imienin, gratulacyjnych
- konkursów, krzyżówek, o tematyce rekodzielniczej  z nagrodami z Waszego sklepu

A teraz kilka zdań na temat Twórcze Inspiracje

To czasopismo dla tych co chcą poznawać wciąż nowe techniki rękodzielnicze/ tzw niespokojne duchy/ Znajdziemy tu makramę, piękny naszyjnik

i właśnie taki naszyjnik wire wrapping, , z biżuterii jeszcze beading, i nowość Friendley Plastic, trochę drutów i szydełka, a więc taki mirsz marsz , dla każdego coś dobrego. Niestety dla siebie nic nie znalazłam, / może w następnym numerze/
I jeszcze jedna prośba do redakcji , by otrzymywać te czasopisma wczesniej niz znajdą się w kioskach, bo w przeciwnym wypadku mamy po dwa numery, a to nie oto przecież chodzi. 
Zespołowi redakcji za otrzymane numery bardzo dziękuję 

4 komentarze:

  1. Tereniu jestem pod wrażeniem długości Twojego posta ;-)
    Obie gazetki już mam, Twórcze insiracje mam zaprenumerowane, a Igła malowane polowałam w sklepach, udało się dopiero w trzecim. Bardzo lubie obie gazetki i też stwierzam że brakuje mi w nich małych wzorków na kartki , co do tych konkursów z nagrodami też świetny pomysł .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety... nie mam tych gazetek...

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do konkursów, też jestem za:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten numer Twórczych Inspiracji bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń