czwartek, 7 stycznia 2016

Wyniki candy......

Udział w mojej zabawie brało 18 uczestników, los padł na
1/Adrianna Bartnik z blogu http;//hafciarkablog.blogspot.com - otrzymuje gazetki
2/ Gosia z blogu http//gosia-tocolubie.blogspot.com                - otrzymuje serwetki
3/ Paulyntolyna z blogu;//galeriarzeczyładnych.blogspot.com - otrzymuje włóczkę


Dodatkowo nagradzam Anię Iwańską , która zawsze zauważy moją nową pracę

A teraz pospieszcie się z podaniem mi adresu,to postaram się wysłać jak najprędzej


12 komentarzy:

  1. Ale się cieszę!!! DZIĘKUJĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się cieszę!!! DZIĘKUJĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. W Nowym 2016 Roku życzę ci kochana – dużo zdrówka, pomyślnosci oraz nieustającej weny twórczej – buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tereniu aż nie wiem co powiedzieć . Serdecznie dziękuję za wyróżnienie. Miło mi był bawić się u Ciebie.
    Dziewczynkom oczywiście gratuluję wygranej.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla Dziewcząt, a dla Ciebie serdeczne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i ja! Dzięki za emocje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję :) Sprawiłaś mi ogromną przyjemność :) Maila wysłałam wcześniej z adresem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla wygranych:)

    OdpowiedzUsuń