środa, 8 maja 2019

47--- Koronkowo

Dalej siedzę w pergaminkach, dziś u Ani temat na maj koronka i paleta kolorów

Ja zrobiłam serwetkę z zielonego pergaminu o gramaturze 200 , / nie wiem czy wiecie ze są też kolorowe pergaminy, ale do przc przestrzennych stosujemy te o wysokiej gramaturze. / perełki i obramowanie dodałam żółte i tak mam tylko 3 kolory / biały , zielony i żółty/ Serwetka umieszczona na białym kartonie , jeszcze nie wiem czy będzie napis , ponieważ otrzyma ją miłośniczka szydełka

Myślę że Ania zaliczy te pracę

6 komentarzy:

  1. Tereniu jak bym mogła nie zaliczyć takiej cudownej pergaminowej serwetki. Piękna jest i będzie super prezentem.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, ja myślałam, że to wydziergana na szydełku serwetka! Niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza serwetka i na pewno była pracochłonna :) ale cudo wyszło

    OdpowiedzUsuń
  4. Pergaminowe prace podziwiam zawsze i wszędzie:)

    OdpowiedzUsuń