środa, 9 grudnia 2020

116-- Teraz się chwalę...

 Ewa z bloga https://ogrod-cardmaking-pasje.blogspot.com/ , który bezustannie obserwuję, by wiele się nauczyć od tej zdolnej osoby , ogłosiła candy z okazji 8 rocznicy założenia jej bloga. Wśród osób , które się zapisały znalazłam się i ja . Idąc tropem szczęścia zostałam wylosowana . Ewa przygotowała dla mnie piękne prezenty - spójrzcie


album piękny/ wg , którego będę uczyć się robić swoje i w górnej części widzicie pudełko mix- mediowe / dla mnie ta sztuka chyba zbyt trudna/ 

i tu cała reszta piękna kartka , szablony, fajny papier craftowy  i coś słodkiego/ no jak tu się nie cieszyć  Ewa jeszcze raz Ci bardzo dziękuję Zaglądajcie na jej bloga - warto  
 

6 komentarzy:

  1. Tereniu przepiękny prezent otrzymałaś od Ewuni! Gratuluje kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tereniu widać że masz ostatnio szczęście w losowaniach. A nagroda od Ewy cudowna, każdy by chciał taką dostać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Teresko, serdecznie Ci gratuluję wspaniałej wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej!! Wspaniała zawartość!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się Tereniu, że jesteś zadowolona z prezentu:)
    Dziękuję Ci za ciepłe słowa i mocno ściskam!

    OdpowiedzUsuń