środa, 24 listopada 2021

93--- dwa dziewczęce anioły

 Dla odmiany gdy maszyna odpoczywa to farby idą w ruch, deseczki mam zawsze przygotowane przez męża , piękne grafiki arabeskowe tez w zapasie . Oba poprzednie znalazły swój nowy dom, więc, są kolejne, ale powiem tak chociaż grafiki takie same , to ja zawsze coś poprawię, domaluję, jak w tym przypadku liście i róże. A więc ten z czerwoną różą, HM róża kwiat o wielu znaczeniach , Emblemat wielu świętych np. Katarzyny, Elżbiety, Teresy, Tu deseczka ekstra bora brzozy z jednej strony 




A drugi to anioł w zieleniach i brązach , kojarzy mi się z lasem, gęstym, tajemniczym pełnym liści, krzewów i drzew 



Ślę wam dużo zdrówka - pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Tereniu zdolna z Ciebie osóbka!! Świetne są Twoje Anioły . Tym razem ten drugi skradł moje serducho, bo gdzieś tam w kącikach czai się lekki uśmiech.. Fajnie że sama z siebie coś do nich dodajesz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są Twoje anioły Tereniu:)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Teresko, Twoje anioły są wyjątkowe. Ten różany skradł moje serce.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyjątkowe i urzekająco piękne anioły!!! Podziwiam nieustannie Twoje prace! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń