piątek, 6 maja 2022

34- Anioł w stylu ikony

 Witam  bardzo serdecznie i chcę pokazać kilka zdjęc mojej ostatniej pracy. Dziś zakończyłam pracę nad obrazem w stylu ikony -Anioł Gabriel Archanioł. Jest wybrany przez Pana by głosić Maryi Pannie, a wraz z nia wszystkim ludziom wielką radość z wcielenia Syna Bożego Jest więc aniołem, zwiastowania, zmartwychwstania , miłosierdzia i objawienia tradycji chrześcijańskiej jeden z najważniejszych rangą aniołów Wielkość deski 33x12 cm malarstwo akrylowe z werniksem




Tydzień bardzo szybko mi zleciał, jutro sobota, ale ja będę miała gości więc dziś mała kulinarna przygotówka - Slę buziaki.

10 komentarzy:

  1. To bardzo piękny anioł Tereniu. Życzę Ci udanego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teresko, piękne przedstawienie Archanioła Gabriela, podoba mi się intensywna zieleń szaty.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tereniu jak zawsze cudny ten Twój Anioł na desce. Mam nadzieję, że zdobi już inny domek, bo Ty ich Wszystkich u siebie chyba nie mieścisz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycił mnie ten anioł, jest prześliczny!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny obrazek stworzyłaś. Anioł jest niesamowity. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń