sobota, 3 lutego 2024

6/2024 - kuchenne porządki

 W tygodniu robiłam porządek w kuchni , N a pierwszy rzut poszła szuflada z ścierkami Ścierki kuchenne – niezbędne akcesorium w każdym domu.  i niezwykle pomocne. W każdym domu jest ich bardzo dużo, ale nigdy nie za wiele To takie bohaterki w kuchni ,Można wytrzeć mokrą dłoń, a także złapać gorącą pokrywkę ,zetrzec plamę ze stołu, czy ułoiżyć bułki w koszyczku .Uszyłam ze 100% bawełny, tzw wafelka, albo inni nazywają materiał gofrowy. Kiedyś zakupiłam na stronie internetowej ,u Pani , która szyje ręczniczki dla dzieci do przedszkola, u mnie posłużyły na ścierki , sa fantastyczne, obdarowałam swoją córke i synową .Oczywiście bez hafciku by się nie obeszło. No dość się rozpisałam 





15 komentarzy:

  1. Wspaniałe ściereczki, a z haftem są tak urocze, że aż żal używać. Mogą być nawet ozdobnie powieszone na piekarniku. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o bardzo dziękuję , lubie takie drobiazgi w kuchni -pozdrawiam

      Usuń
  2. Urocze, poprzez haft są bardzo eleganckie.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję , kiedyś haftowałam duże obrazy, a teraz tylko takie drobiazgi- pozdrawiam

      Usuń
  3. Tak, tak, bez takich pomocników w kuchni, jak bez ręki.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie Ci wyszły te ręczniki kuchenne. Zgadzam się są w każdej kuchni a dziewczyny jak mniemam super zadowolone z takiego prezentu tym bardziej że je ozdobiłaś haftem który jest uroczy !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania dziękuję, dziewczyny juz prowadzą własne kuchnie i wszystko im sie przydaje ...pozdrawiam

      Usuń
  5. Masz rację, nigdy nie za dużo ich w domu :) Śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne ściereczki, Teresko. Takie ściereczki w kuchni są po prostu niezbędne.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ściereczki aż zal ich używać. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusiu , ja uzywam i czasem komuś podaruję -pozdrawiam

      Usuń
  8. Takie z haftem są oryginalne.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń