czwartek, 16 kwietnia 2020

41-- Bardzo, bardzo spóżniona

Tak to prawda, , nie wiele biorę udziału w zabawach , wyzwaniach blogowych, bo tam są terminy, daty, czasem dodatkowe, wymagania, a u mnie to z tym rękodziełem jest tak, że jak mam ochotę i wenę to wtedy robię, nie patrząc na czas , ale do rzeczy moja koleżanka blogowa Ania http://iwanna59.blogspot.com/ i Ola, https://papierolki.blogspot.com/ która jest projektantką tych wzorów ogłosiły zabawę , ale więcej niech powie banerek

pierwszy wzór dawno już był publikowany, dziewczyny już pracują nad drugim, a u mnie dopiero jest pierwszy , ale jest i bardzo na czasie i nawet mi się podoba, i chyba się troche przyzwyczaiłam do takiej sytuacji domowej ,no i zobaczcie na obrazek, a właściwie jego napis , bo tu ćwiczymy igłą litery  Pozdrawiam was ciepło i serdecznie 



7 komentarzy:

  1. Piękny obrazek powstał:) Też będę działać- dopiero dzis je wychaczyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, lepiej późno niż wcale :-) Ale cieszę się że skończyłaś. Pięknie wyszło i w tej kwadratowej ramce wygląda super. Cieszę się, że bawisz się dalej
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Teresko, piękny haft z sentencją bardzo na czasie. I ładną ramkę dobrałaś.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak wstrzeliłaś się w ten czas stuprocentowo. Piękna wersja, niech Ci służy. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny hafcik ,bardzo na czasie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały obrazek - idealny na ten czas!!

    OdpowiedzUsuń