wtorek, 30 czerwca 2020

69-- W książkach magia się zdarza ...

to tytuł wyzwania z  zakładkami u Ewci https://hubka38.blogspot.com/2020/06/wyzwanie-6.html, dla mnie to cięzki temat , po pierwsze magia , dla mnie to jakieś siły , szamani , czarodzieje, zupełnie z nimi mi nie po drodze,  a po drugie to ja takich książek nie czytam  , no ale cóż się nie robi dla wyzwania, więc są dwie zakładki , może chociaż na trójczynę Ewcia zaliczy / pierwsza wydaje mi się będzie pasować do Gwiezdne Wojny, a druga zupełnie nie wiem ......hm ...może jak wnuk przyjedzie to mi pomoże odgadnąć - a teraz banerek

a teraz zakładki



9 komentarzy:

  1. Teresko, świetnie sobie poradziłaś. A ten pierwszy obrazek jest z kolekcji "Opowieść wigilijna" i myślę, że ta książka Dickensa jak najbardziej pasuje do wyzwania - w końcu występują tam duchy.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zakładki wymyśliłaś mimo że nie są to Twoje ulubione książki :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakładeczki! I jakie różnorodne! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne zakładki:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Tereniu tez miałam problem z tematem czerwcowym i niestety moje zakładki kompletnie nie na temat . Ale są. Twoje też fajnie wyszły i myślę że Ewa zaliczy. A ja też nie czytam takich książek
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. W książkach jest wiele magii i to wcale nie musi być ta magia pochodząca z czarnoksięskich ksiąg. Twoje magiczne zakładki są śliczne!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie są świetne i zdecydowanie pełne magii.
    Miłej niedzieli Tereniu:)

    OdpowiedzUsuń