wtorek, 2 czerwca 2020

61-- Obrazek w stylu łowickim

Co skłoniło mnie do zrobienia tej pracy, a no materiały jakie posiadam w swojej skarbnicy przydasi i urodziny na blogu http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2020/05/urodziny-urodziny.html. Wycinanki łowickie zyskały popularność w drugiej połowie XIX wieku, uzywano ich do dekoracji chat, pełniły również funkcje obrzędowe. W mojej pracy użyłam filc w arkuszach , białą kredę, szablon z papieru, klej , i ostre nożyczki. Wszystkie elementy na kanwie w kolorze ecru, Kiedy powstała całość okazało się ,że to wielkość 35x40 cm. Miałam ochotę na poduszkę, w końcu wsadziłam w ramę i jest obraz , jak na razie to nie mam go gdzie zawiesić , ponieważ moja kuchnia w innym stylu. Obrazek posyłam do wspaniałego blogu http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2020/05/urodziny-urodziny.html, gdzie trwa wyzwanie urodzinowe,

 Blog ten poznałam nie dawno, wiele się od niego, uczę a właściwe projektantek, które tam tworzą życzę im kolejnych pięknych urodzin. A teraz mój obraz 



Nie wiem czy Zespół projektantek zainspirowałm, zaskoczyłam , a może zachwyciłam  , ocena należy do was, pozdrawiam z zimnego podkarpacia

10 komentarzy:

  1. Bardzo lubię taki styl, inspirujesz. Praca jest bardzo klimatyczna, piękna. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię motywy ludowe i ten obrazek ogromnie mi się podoba, Teresko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten obrazek , lubie tez folkowe wzory ale z filcem jeszcze nie pracowałam. Powodzenia w zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. wzory łowickie! Podziwiam za ten filc:-D

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam jakie wzory! wyszło pięknie

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam w urodzinowym Wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękujemy za życzenia! Cieszę się, że zechciałaś zgłosić swoją pracę do naszego urodzinowego wyzwania :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń