sobota, 11 lipca 2020

74-Urzekający świat

Podobno podróże kształcą, pomagają się zdystansować do problemów dnia codziennego , wyhaftowałam obrazek na 57 wyzwanie w DIY https://diytozts.blogspot.com/2020/07/57-wyzwanie-podroze.html z wieżą Eiffela   , flagą francuską , a jak Francja to Paryż. Mój obrazek na kanwie 16 rusico , mulina Ariadna , rameczka prosta czarna. Jak na razie to u mnie podróż wirtualna , ale marzenia mam .....  o czym świadczy w lewym górnym rogu zegar , który mówi o czasie   Zobaczcie na obrazek   Jakość kiepska , robiona wieczorem
 Dodaję banerek wyzwania i kieruje sie na DIY


9 komentarzy:

  1. motyw wiezy Eiffla jest zawsze piękny:) Trzymam kciuki za wyzwanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tereniu bardzo ładny obrazek. Byłam kiedyś w Paryżu, przepiękne miasto. Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy hafcik, powodzenia w zabawie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny hafcik i motywator. Oby udało ci się spełnić to marzenie o podróżowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Teresko trzymam kciuki, do Paryża bym wróciła....

    OdpowiedzUsuń
  6. Teresko, uroczy haft. Oby Twoje marzenia się spełniły.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny obrazek, idealnie pasuje na wyzwanie! Dziękuję za udział w wyzwaniu Podróże. Pozdrawiam - DT DIY Kwiatkosia :)

    OdpowiedzUsuń