wtorek, 6 kwietnia 2021

37---- I po Świętach

 Moi kochani , u mnie tydzień świateczny i same Święta to czas , kiedy odkładam na bok moje robótki, odpoczywam  przy książkach i czasopismach , które się odkładają przez jakiś czas , w miarę była ładna pogoda więc spacer tez zaliczyłam , Dziś pokażę co zostało mi po Świętach z moich prac 

dwie pisanki 


wianek w kształcie serca na bazie wiklinowej 

i obrazek 3D 


Chce , jeszcze podziękować za wszystkie przysłane zyczenia na pięknie wykonanych kartkach - Ani, Kasi, Justynce / może jeszcze kogoś pominęłam/ wszystkim , którzy składali mi zyczenia emailowe, i telefoniczne  U mnie pada snieg , jak to w kwietniu , trochę zimy trochę lata Otwieram więc pracownię na nowe prace  Buziaki !

7 komentarzy:

  1. Teresko, u mnie też dziś pada śnieg.
    Piękne są Twoje wielkanocne ozdoby, zwłaszcza pisanki z Matką Bożą.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne prace Ci zostały, zwłaszcza ten wianek przykuł moją uwagę. A z tymi świętami Wielkanocnymi to tak jest, więcej zachodu i przygotowań a potem miną jak z bicza strzelił.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ozdoby. Jajeczka wymiatają :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ozdoby wielkanocne. Obrazek 3d swietny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie prace są pełne uroku ale najbardziej mnie urzekło jajeczko z aniołem. Pozdrawiam Cię Tereniu bardzo ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) wianek w szczególności przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń