środa, 28 kwietnia 2021

43---- zamiast plastiku

 Rodzinne zamówienie  ; chcemy woreczki lniane na chleb. Maszynę naoliwiłam , ręce też i szukałam lnu, oj ciężko znależć , ale w końcu się udało. I uszyłam trzy woreczki ; Wymiary są różne  42x30 / 35x30/ i 40x30 cm. Warto zadbać o właściwe przechowywanie pieczywa - chronią przed pleśnią i wysychaniem. A właściwie są praktyczne i się nie zużywają , wystarczy wyprać i wyprasować Bezpieczne dla zdrowia i srodowiska Oczywiście nie zabrakłao malutkiego hafciku Woreczek jest zaciągany na podwójny sznurek, A teraz kilka zdjęć






 

10 komentarzy:

  1. Piękne i bardzo praktyczne woreczki, Teresko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne woreczki, to cenne upominki z ręcznym haftem, sama się takiego nie dorobiłam :), jestem ciekawa gdzie kupiłaś len.

    OdpowiedzUsuń
  3. Praktyczne woreczki i jak pięknie wyglądają:)
    Uściski Tereniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tereniu wyszło świetnie. Już gdzieś słyszałam o tych woreczkach ale te Twoje rewelacja z ta wstawką z haftem i koronką. Brawo, chyba se pomysł ukradnę :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. super, jak za starych czasów <3 właśnie też słyszałam, że ciężko teraz gdzieś len dostać :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, ekologiczne, pięknie wykonane, praktyczne:) super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne i potrzebne takie worki

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wykonane i praktyczne woreczki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Ja moje woreczki poszłam z lnianego obrusu który dostałam kiedyś od babci.. Prasowanie tego obrusu doprowadzało mnie do szewskiej pasji;) Świetne woreczki a hafcik dodaje im uroku!

    OdpowiedzUsuń